About Me

My photo
thiagomed@gmail.com DRIVER DETAIL -- THIAGO MEDEIROS One of the most dominant competitors in Indy Racing League Indy Lights history, Medeiros switched from rear-engine cars to those with the engine in front for 2006 (at least for most of the season), competing in the USAC Silver Crown Series – the second South American driver in history to race in the series. The amiable Brazilian earned two top-five finishes in just seven starts, including a season-best fourth at Iowa Speedway in his rookie season in the Silver Crown Series. Medeiros holds many records in Indy Lights competition, including consecutive victories and poles, wins and poles in a season, and consecutive laps led and laps led in a season. Career Highlights (Through 2006 Season) · 2004 Indy Racing League Indy Pro Series champion · Best USAC Silver Crown Series Race Finish: 4th (Iowa, 2006) · Career USAC Silver Crown Series Starts: 7 · One (1) career Indianapolis 500 start

Saturday, May 03, 2008

Grid Stockcar Brasila


Foi uma classificacao muito boa .
Uma pena ter pego trafico no meu segundo jogo de pneu, pois a volta vinha 3 dec mais rapido e acabei perdendo , quando tive que abortar a volta .
Todos os pilotos melhoraram no segundo jogo e infelizmente eu nao consegui porque tinha tido atrapalhado.
Esses 3 decimos eram exenciais , ja que a categoria esta extremamente proxima, isso me garantiria largar entre os 15 melhores que era uma realidade, mas ta bom , todos da equipe trabalharam bem e sabemos que isso infelizmente faz parte
Para amanha e pensar em fazer uma corrida limpa , e cuidar dos pneus que serao importante porque aqui acontece um desgaste exessivo dos pneus porque o asfalto e muito abrasivo
Confira o grid da etapa abaixo :

2 comments:

Unknown said...

Oi Thiago, tudo bem?
Meu pai é amigo do seu pai, daqui de Caicó-RN, conhecido por João Bujão (João Uchôa). Ele pediu para eu entrar em contato com você e mandar abraços para Oscarzinho e dona Hilca.
abraços!


p.s. ele está pedindo um boné autografado da sua equipe!
hauahauhauah

=]

Unknown said...

ah, meu nome é Andréia. Meu e-mail é andreia_nobrega19@hotmail.com e meu orkut é http://www.orkut.com/Profile.aspx?uid=15094553472629145001

qqer coisa adiciona e manda notícias.

bjoos